לעבור למוצקים בקלות
עם ידע פרקטי ומסודר

לעבור למוצקים בקלות עם ידע פרקטי ומסודר

זה קשה להרגיל תינוקות למוצקים ולבנות תפריט מזין כשיש כל כך הרבה דעות ועצות מסביב. 

בואי נעשה את זה קל. יש בסופר אלף אריזות עם מאכלים מיוחדים לתינוקות, ומגוון רחב של עצות על מה לטחון. לא רק שהטרחה גדולה וההוצאה הזויה, גם קשה להבין איך לעשות את המעבר למוצקים בצורה בריאה. זה הקורס שיעזור לך להפוך את המעבר למוצקים מתקופה מלחיצה לחוויה משפחתית מהנה ופשוטה!

מה אוכלים..?

זה לא כזה ברור.

אז אני רוצה לשאול אותך משהו.

קישוא ובננה

זה מה שהתינוק צריך לקבל כשהוא מתחיל מוצקים?

תרשי לי להפתיע אותך, אבל התשובה היא לא.

האמת היא שכשתינוקות מתחילים לאכול מוצקים הם צריכים דווקא מזונות עשירים בברזל, באבץ ובשומנים איכותיים – כהשלמה לחלב האם שהם מקבלים בהנקה.

כי מה שחשוב באמת זה לא כמות הקלוריות שהתינוק מקבל ממוצקים (כי את זה חלב האם יכול לספק), אלא איכות וסוג המזון שהוא מקבל.

לכן, בננה וקישוא הם מזונות נחמדים שאפשר להציע לצד מזונות אחרים, אבל הם לא עונים על הצורך התזונתי המדויק של תינוקות, כי הם מורכבים בעיקר מפחמימות (שבהן חלב האם כבר עשיר…).

מה שבטוח, מעבר למוצקים יכול להיות מבלבל.

האם היית אמורה לדעת את כל זה מראש? ממש לא.

ולכן, יצרתי עבורך את הקורס להתחלת מוצקים.

"עשיתי לטוהר ספירת דם של גיל 9 חודשים והיא יצאה מעולה!!! כל הערכים מעולים פלוס והאחות אמרה -"מועטים התינוקות שיש להם כזאת ספירת דם".. ונזכרתי בבאסה שאני היחידה אצל המטפלת ששולחת אוכל שהוא לא גרבר או גמדים.. וזה פשוט בזכות הקורס מוצקים של מיה. זה מטורף כמה אף אחת לא יודעת מה לעשות עם הסיפור של מוצקים ונתקעים על בננה שבועות.. כמה הידע מסדר את הראש ונותן אפשרות לתת לתינוקת שלי בדיוק את מה שחסר לה!"
אביגיל מילוא
"וואי מיה תודה רבה, ממש מפורט ואני כל כך נהנת מזה שאת מסבירה הכל בצורה יסודית וברורה. לא משאירה שום חורים.."
אביטל
"וואי פצצה של קורס סוף סוף קצת סדר בראש"
שרה לאה
"היי התחלתי שוב לראות את הקורס שלך של תחילת מוצקים (פעם קודמת היתה לפני שנתיים עם הילד הקודם) 😍 אין כמוך! מעולה מקצועית וממש עושה חשק להתחיל 🤩🙏 ממש קורס מעולה!"
טלי

של מי הקורס הזה בכלל?

היי! אני מיה איזקס, יועצת הנקה מוסמכת בינלאומית IBCLC. אני מעבירה הרצאות בנושאי אימהות והנקה, יצרתי 6 קורסים דיגיטליים, ועזרתי לאלפי אימהות בהנקה שלהן דרך יעוץ אישי, קבוצות וואטסאפ על הנקה וקהילת אימהות ייחודית. 

כיועצת הנקה IBCLC אני עוזרת לתת מידע אמין ואיכותי על זמנים חשובים בהתפתחות התינוק – ובפרט על התקופה החשובה של המעבר לביסוס מוצקים.

מעבר למוצקים לא חייב להיות מעיק או מבלבל! עם ידע נכון וגישה בריאה זה דווקא יכול להיות כיף גדול:)

"זה פשוט עושה חשק וממש גורם לי להתרגש לקראת השלב הבא הזה! וואו, אני פשוט מחכה שצור יתחיל לאכול מוצקים כדי להכין את כל המתכונים השווים שאת שולחת"
"הקורס עשה לי סדר בנושא, הוא מועבר בצורה נעימה ועניינית עם מידע מדויק ולא מסובך או מורכב להבנה. אהבתי את החלוקה לסרטונים קטנים וקצרים שמאוד עוזרת לקשב. בנוסף חייבת לשבח גם את המיילים הנלווים שכ"כ מוסיפים ותורמים להבנה הכוללת. בהחלט מרוצה מהקורס:)"
"...דרך אגב בקשר לידע. דיברתי עם חברה שיש לה שני ילדים והקטן בגיל של הבת שלי ודיברתי איתה על מוצקים והיה לי הרבה יותר ידע משלה. הרגשתי שאני ממש שולטת בנושא.. אז ממש תודה רבה על הידע המטורף שנתנת לי שלא מובן מאליו...❤️❤️"

מה תלמדי בקורס

🍍 איך לבנות תוכנית כניסה למוצקים

🍍 איך לדעת שהתינוק שלך באמת מוכן להתחיל מוצקים

🍍 איך כדאי לארגן את סביבת האכילה של התינוק

🍍 איזה מזונות באמת אלרגניים

🍍 מה המזונות שהכי חשוב שהתינוק שלך יאכל בחודשים הקרובים

🍍 באיזה מרקם להציג לו אותם (רמז: לא חייבים לטחון הכול)

🍍 לזהות שהתינוק שלך אכל מספיק

🍍 איך ללמד את התינוק שלך לאכול ולשתות בעצמו

🍍 איך להרכיב ארוחה מזינה

🍍 איך להתחיל צעד אחר צעד את תקופת הטעימות, ואיך להתקדם ממנה הלאה- לעבר ביסוס ארוחות.

הרשמה

למידה עצמית

249 ₪

גישה לשנה
  • 14 שיעורי וידאו נגישים וברורים
  • תיאוריה ופרקטיקה צעד אחר צעד
  • 6 שבועות של מיילים עם מתכונים מזינים ומהירים + הרחבות
ליווי אישי

750 ₪

חודשי
  • פגישת אישית בזום/קליניקה עם מיה
  • בניית תכנית אישית
  • הכוונה בהתאמה אישית למצב המשפחתי שלך
  • אנחנו נשארות בקשר ישיר עם זמינות בלתי מוגבלת להתייעצות אישית לאורך התהליך
  • בונוס – מנוי רבעוני למועדון אימהות בדרך הלב. הרצאות, התייעצויות ודיונים עם אימהות בסטטוס דומה לשלך (בשווי 397 ש"ח)

אחריות החזר כספי מלא ל-30 יום: 

אני מייצרת תוכן וקורסים כדי לתרום לקהילת האימהות המניקות. אם את לא מרוצה, אז גם אני לא. זו הסיבה שבגללה הקורס שלך מגיע עם אחריות החזר כספי מלא ל-30 יום.  
אם את לא מרוצה מכל סיבה שהיא, את יכולה ליצור קשר ולבקש החזר בכל זמן בתוך 30 הימים הראשונים מההרשמה ותקבלי את התשלום שלך בחזרה.
זה אומר שאת יכולה להתחיל ללמוד, ורק אחר כך להחליט.

מה אימהות מספרות על הקורס להתחלת מוצקים?

"מיה תודה רבה על הקורס!
היה לנו מאוד מלמד ומשמעותי. אני מרגישה שהחכמתי וקיבלתי כלים מצויינים לתהליך, שילוו אותנו עוד הרבה זמן. השילוב של המתכונים במייל זה גאוני, מאפשר ליישם את הרצון בלי להסתבך יותר מדי עם מה לתת. הכי אהבתי את הפנקייק כוסמת, הכנתי כמות גדולה והקפאתי וזה הלחם שלנו בבית עכשיו. 
מאוד מעריכה ומודה על ההשקעה הרבה שניכרת בקורס, כמו בכל דבר בקהילה."

אורי לואיס
"רק רציתי לומר שאני כל כך נהנית מהתכנים על המוצקים שאת שולחת במייל, עוד לא הספקתי אפילו להתחיל לצפות בקורס כי הקטן שלי רק עכשיו חגג 4 חודשים, אבל המיילים הקצרים והממוקדים כבר מתחילים לעשות לי סדר בראש.

מטורף שבתשלום כל כך קטן מקבלים כל כך הרבה השקעה"
אמה ח.
"אז... כשהבת שלי הייתה בת בערך 4 חודשים, לא הבנתי מה כולם מסביבי מדברים על 'טעימות'/ 'מרקם טחון' וכל מיני כאלה. בתור דודה עם ותק היה נראה לי הזוי שעושים עניין מהמעבר למרק ירקות וגרבר.

אבל אז קיבלתי במתנה את הקורס של מיה, וכמו סטודנטית חרשנית קלאסית ראיתי את זה בריכוז מלא וקיבלתי הסבר מקיף על כל התהליך שפשוט הפך את כל הדבר הזה לחוויה מטורפת!

עשיתי ממש את כל הצעדים, החכמתי וקיבלתי המלצות למתכונים. עכשיו כשהבת שלי כבר אוכלת רק מוצקים (לפני השינה מקבלת, אבל זה לא לתזונה) אני עוד יותר מרגישה כמה התהליך היה משמעותי עבורי ועבורה.

הכלים שהיא נותנת ממש פרקטיים. לא מצריכים ציוד או כלי מטבח מיוחדים ולא כל מיני גימיקים ובקבוקים משונים שדוחפים לנו ברשתות.

אז אם גם את מרגישה שהמושגים עמומים והשלב הזה נראה לך צעד משוגע, ממליצה לך לפנות כשעה וחצי מזמנך ולרוץ על הסדנה המדהימה של מיה:)
כי בסוף הכי חשוב זה שההורים מגיעים באנרגיות טובות לתהליך!"
"כמו כל דבר בהורות שלנו בינתיים - מיה היא המקום הכי טוב להתייעץ וללמוד ממנה. הקורס מוצקים שובר מלא מיתוסים ומחשבות שהיו לנו על אוכל לתינוקות (כהורים לא מנוסים). מיה מסבירה באופן מאוד ברור ומדויק מה אפשר, מה חשוב ומה פחות כדאי. הצפייה בקורס והליווי בקבוצה היו הכנה מעולה לתחילת התהליך. הקבוצה אפשרה מענה על המון שאלות שעולות תוך כדי הטעימות. מיה המון המון תודה!"
גל סבו
"הי מיה, שמעתי את ההרצאה על המוצקים ורציתי להגיד לך תודה רבה!

ההרצאה מובנת, מסודרת, וזה שאת שולחת מתכונים, ממש מהמם ומוערך!

זו ילדה שניה ובכ"ז חידשת לי, עזרת לי להתחיל להניע את התהליך, ו"פתחת" לי  את הראש לחשוב שונה, להתחבר לגישה אחרת."
יעל ל.
"התיישבנו היום כולם סביב השולחן לארוחת בוקר ומיכאל ראה אותנו אוכלים והצטרף בכיף גדול ובסקרנות. אכל חביתה ופרכית עם טחינה בעידודה של מיה.

הילד יצא שבע ומרוצה. תענוג. תודה מיה."
גילי
"רציתי להגיד לך שוב תודה רבה על ההרצאה של ההכנה למוצקים. בגלל שההנקה כל כך מאתגרת עבורי, חשוב לעשות את זה נכון ולא מתוך לחץ.

ניסיתי כמה פעמים וראיתי שהוא ממש לא בעניין של אוכל, ועושה כאלו פרצופים נגעלים.

ההרצאה שלך נתנה לי כוח לא להיבהל, לעשות מה שאני יכולה, להמשיך להציע מגוון וסוגים שונים של מרקמים, ולהקשיב לתינוק שלי ולכבד את זה כשהוא לא רוצה אבל עדין להמשיך לנסות.

אז ניסיתי אתמול גם מרק אפונה וגם פירה ואפילו למצוץ קצת גרעין של מנגו. אבל הוא ירק את הכל החוצה, עיוות את הפרצוף, הקשית את הגב וסגר את הפה!

למרות שהוא לגמרי בשל לאכול, וסקרן, וחוטף לי את האוכל שאני אוכלת, והוציא כבר שתי שיניים(!)

אבל אמרת להמשיך לנסות.

אז ניסיתי היום שוב לתת פירה והוא ישב עלי ואכל מהאצבעות שלי ופתאום זה קרה! זה היה לו נחמד, והוא אכל עוד פירור קטן ועוד אחד עד שהרגשתי שזה היה בערך כמות של שתי כפיות. הוא פילו שתה קצת מים מכוס קטנה!

אני מרגישה שזה לגמרי בזכות ההרצאה שלך שעזרה לי לא להתרגש ולהילחץ ויחד עם זה לא לוותר.

אז תודה תודה תודה ושנה טובה ומתוקה עם המשך עשייה ברוכה! ❤️"
"בתור אמא לילדה ראשונה, ואפשר לומר שאני נחשבת אמא לחוצה... היה לי חשוב כל הזמן שיהיו לה ירקות טחונים וכל מיני כאלה ואז קצת שחררתי ונתתי פשוט דברים מהתפריט הביתי.

הסדנה מכניסה לפרופורציות, ומעודדת את זה שבסוף ההסתגלות של התינוק צריכה להיות מותאמת למה שקורה אצלו בבית וזה ממש התחבר לי🙂

בקיצור, תודה רבה למיה על סדנה יסודית ומעמיקה. קראתי הרבה ונעזרתי ברופא + אחות טיפת חלב כדי להיות מוכנה עד הסוף - אבל הסדנה פשוט סוגרת את כל הפינות!"
שבות ליפשיץ מייזליש

יש לך עוד התלבטות?

אחריות החזר כספי מלא ל-30 יום: 

אני מייצרת תוכן וקורסים כדי לתרום לקהילת האימהות המניקות. אם את לא מרוצה, אז גם אני לא. זו הסיבה שבגללה הקורס שלך מגיע עם אחריות החזר כספי מלא ל-30 יום.  
אם את לא מרוצה מכל סיבה שהיא, את יכולה ליצור קשר ולבקש החזר בכל זמן בתוך 30 הימים הראשונים מההרשמה ותקבלי את התשלום שלך בחזרה.
זה אומר שאת יכולה להתחיל ללמוד, ורק אחר כך להחליט.

מיה איזקס

© 2017-2024 כל הזכויות שמורות.